Kjæreste

Hei!

For en gans skyld, tenkte jeg å skrive et lite innlegg om det å ha en kjæreste. Jeg har vært sammen med Fredrik i litt over 2 måneder, og det har vært to fantastiske måneder. Vi har selvfølgelig hatt våre nedturer og krangler, men det har alle. Jeg ser på kjæreste som noe av det beste du kan ha!  Jeg synes det er så herlig å tenke på at Fredrik er min kjæreste, at han elsker meg og at jeg alltid har han. Uansett når og hvor, vet jeg at jeg alltid kan ringe han når det er noe. Jeg kan snakke med han om alt i denne verden, uten at det kommer ut.

Med han kan jeg være glad, trist og ikke minst le og gråte.  Vi kan ha de koseligste tv-kveldene, hvor vi ser en serie mens jeg ligger i armene hans som passer på meg. Vi kan ha de koseligste middagene, gåturene og ikke minst telefonsamtalene. De største latterkrampene, deler vi også. Det er utrolig viktig med god kjemi og lik humor når det gjelder å være i et forhold! Sammen med han kan jeg være meg selv.

Det som ikke er like artig, er at savnet blir så utrolig tungt når vi ikke er sammen! Det å si hadet til han, og vite at vi ikke får sett hverandre på noen dager er trist. Men samtidig er det jo godt å savne hverandre, for det blir det så koselig å treffe hverandre igjen. Det er helt utrolig hvor mye jeg savner kjæresten min noen ganger, feks når vi har vært sammen noen dager og vi må dra fra hverandre. Han er rett og slett i tankene mine morgen og kveld!

Uansett diskusjon, er jeg utrolig glad for at jeg har kjæreste. Jeg kunne ikke tenke meg et liv uten Fredrik! Han gjør meg til et lykkeligere menneske. Det å bli sammen med Fredrik er noe av det beste som har hendt meg♥

I love you ♥

Har du kjæreste?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg